пʼятницю, 7 листопада 2014 р.

Розробка уроку




Контрольна робота. Тестування.
ТЕМА: «Вступ. Творчість П.Тичини, М.Зерова, М.Рильського, Є.Плужника».
МЕТА:
·        виявити рівень знань, умінь та навичок учнів з метою контролю й корекцій";
·        розвивати зв'язне мовлення, пам'ять,уміння аналізувати ліричні твори, висловлювати власні думки й обґрунтовувати їх цитатами з тексту;
·        виховувати кращі людські якості.
ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ: учні знають вивчений навчальний матеріал уміють аналізувати поетичні твори, висловлювати в письмовій формі свої думки та почуття, що виникли при читанні творів, пов'язувати їх із власним життєвим досвідом.
обладнання: тестові завдання у двох варіантах.
ТИП УРОКУ: контроль і корекція знань, умінь та навичок.
ХІД УРОКУ.
I. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОТ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ.
II. ОСНОВНИЙ ЗМІСТ РОБОТИ.
Інструктаж щодо виконання тестових завдань.
Виконання учнями контрольної роботи.
Варіант І
Початковий та середній рівні.
(Кожна правильна відповідь— І бал.)
1.Установіть віповідність між прізвищами авторів та їхніми творами.
П. Тичина              А «Київ — традиція»
М. Зеров                Б «Молюсь і вірю...»
М. Рильський        В «Річний пісок...»
Є. Плужник          Г «Розстріляне безсмертя»
                                Д «Одчиняйте двері...»
1Д 2А ЗБ 4В
Є. Плужнику не належить поезія:
А «Для вас, історики майбутні...»;
Б  «Запрошення»;
В «Вчись у природи творчого спокою...»;
 Г «Річний пісок...».

2.В українській літературі І920-І930-х років активізувалися проблеми:
А природи і людини, екології;
Б землі і волі, прав селянства;
В митця і влади, свободи творчості;
Г  сім'ї та шлюбу, кохання;
Продовжіть речення: Кларнетизм — це...

Достатній рівень
(Кожна правильна відповідь - 2 бали.)
Зробіть короткий аналіз вивченої напам'ять поезії М. Зерова або
М. Рильського.
Поясніть поняття «деструкції класичної форми» на прикладі по­езії
М. Семенка.
Високий рівень  
(Правильна, змістовна, цікава відповідь - 4 бали.)
Виконайте одне із завдань.
А Висловіть судження про «вітаїстичність» української  поезії І920-х років.
Б Напишіть твір на тему «Зовнішній спокій, урівноваженість як ознака душевного стоїцизму, опірності несприятливим життєвим обставинам у творчості Є. Плужника»



Немає коментарів:

Дописати коментар